zondag 1 maart 2009

skins.

skins is zo'n leuk programma!! jammer genoeg is het alleen in engeland te zien, maar ik kijk het op youtube. ik vind echt dat we ook dit soort series hier moeten hebben!

hier is de serie trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=Ho69_sCkwyI

en de eerste aflevering van de serie op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=hrjnJqYwdO4
in het begin is het een beetje saai, maar je moet gewoon even soorzetten en nu ben ik eraan verslaafd!, het is ook soms moeilijk om helemaal de goeie afleveringen achterelkaar te krijgen, maar mij is het tot nu toe steeds gelukt! :P het gaat over jongeren in engeland, over sex, drugs en problemen, ik vind het leuk! :P

wat het nog leuker maakt is dat ze (bijna) allemaal super mooie kleding dragen! dit is effy uit de serie, ik kon jammer genoeg niet zo heel veel van haar vinden maar hier is wat:








4 opmerkingen:

  1. ik heb een crush op tony!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik niet!:P haha, maar hij is van de eerste twee series geloof ik toch??
    nu hebben zo allemaal nieuwe...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha jaa dat klopt! Ben laatst helemaal opnieuw begonnen. Zit nu aan het begin van seizoen 2. Heerlijk!
    Het moet ook naar nederland komen (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja echt!! dit soort series zijn het leukst!!

    BeantwoordenVerwijderen